Godt initiativ
Started by: Anonymous (89.150.107.x)
On: 1220173143|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Number of posts: 3
rss icon RSS: New posts
Godt initiativ
Anonymous (89.150.107.x) 1220173143|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Jeg har først i dag opdaget denne flotte side vha Google, hvor jeg ledte efter kunstneren, som har benyttet signaturen W. Desværre fandt jeg dog ikke den information, jeg søgte.
Som du kan se på min hjemmeside, er jeg selv meget optaget af kendskab til kunst i Danmark. Og når/hvis jeg får tid, vil jeg meget gerne hjælpe med bidrag til Signatur-siden.
http://www.kratzsch.dk

Mvh
Paul Jacobsen

unfold Godt initiativ by Anonymous (89.150.107.x), 1220173143|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Re: Godt initiativ
Jan Nesse (guest) 1232881600|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Dette er ett supert initiativ. jeg er selv interessert i kunst, og samler litt. Jeg har ett maleri av en dansk maler ved navn "Sandy K", jeg kan ikke finne ham på internett. Men om det er av interesse kan jeg laste opp hans signatur.
Jeg har samlet ca. 17500 Watch Brands og har en stor samling Porcelain merker, og er meget interessert i denne måten å legge inn data på, til bruk for alle. Krever denne formen for Web at jeg utvider mitt abonnement fra free til proff abonnement? Krever det medlemskap hos andre kodetilbydere? Forøvrig har jeg problemer med New Post, når jeg bruker Opera 9.XX. Firefox virker fint.
Fortsett det gode arbeidet.

Mvh
Jan
Norge

unfold Re: Godt initiativ by Jan Nesse (guest), 1232881600|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
Re: Godt initiativ
JanTuxenJanTuxen 1235336101|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover

Hej Jan,

Tak for ros. Vi gør vores bedste.

Du må meget gerne uploade Sandy K's signatur. Det er ikke en, som vi kender. Og det er næppe en dansk mand. Måske en kvinde?

Hvad angår de generelle spørgsmål omkring Wikidot, må du hellere stille dem i de generelle fora om http://wikidot.com, hvor du vil få mere præcise svar, end vi kan give dig. Indtil videre har vi ikke haft behov for at opgradere vores abonnement, og vi er ganske aktive.

unfold Re: Godt initiativ by JanTuxenJanTuxen, 1235336101|%e %b %Y, %H:%M %Z|agohover
New post
Unless otherwise stated, the content of this page is licensed under Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.